Designsnack


Hej! Någon mer som märkt att min blogg varit lösenordskyddad under kvällen? Vet inte hur det blev så, jag fixade bara lösen på testbloggen och så fick allt damp. Hoppas det funkar nu i alla fall. Jag har fixat en massa på min design, dock har jag noll ideér till header och så går det inte särskilt bra med bilder över huvud taget.

Jag vet att jag bloggar dåligt men jag har ärligt talat inget vettigt att blogga om, orkar inte redigera alla bilder jag har att visa heller. Blogglust? Nae. Men när den nya designen är fixat ändras nog det.
Just nu rullar Robinson på tv:n så nu ska jag tillbaka dit, vi hörs.

  




Kommentarer


Postat av: hannah

Vilken linje går du på?


2010-11-11 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life