Ändrade planer som blev ändrade igen


Efter en massa snack med Jennie så var tanken att jag skulle följa med henne + en massa folk och sova hos Oscar inatt, men efter att jag precis hade gjort mig iordning blev allting kaos och så skulle vi vara någonstans långt åt helvete med det gick inte mina föräldrar med på. Så jag hamnade här ensam i alla fall.

Jag har ont i huvuvdet och har inget att göra. Helt sjukt att det redan är fredag imorgon! Jag vill ha längre lov! Och bäst av allt är ju att jag skjutit upp matten så det känns som att jag måste ta tag i den nu. På tal om skolan fick jag mail av Ingrid höromdagen där resultatet på religionhemskrivningen stod, VG+! :) Nu försöker jag mest döda tid innan Robinson börjar om en timme.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life