Onsdag?


Jag glömmer väldigt ofta bort och blandar ihop vilken dag det är när det är sommarlov. Men, idag är det onsdag. Gårkvällne blev som tidigare inlägg lyckad och när Anton och jag kom hem hit kollade vi på Dear John. Eller jag gjorde, han sov. Sen satt jag där och grät för mig själv och när filmen var slut försökte jag få en liten bit av sängen i alla fall.

Vi vaknade vi halv 11 och har kollat på tv och ätit frukost. Sen ska vi cykla hem till honom och sen åker vi ut till hans stuga och kommer hem ikväll i guess. Hörs förmodligen då med lite bilder antagligen eftersom kameran hänger med.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life