Movetime: Just my luck



Sitter just nu och kollar på Just my luck med mamma, jag tycker den är ganska bra när jag tänker efter. Typsik tjejfilm. Tänk att ha sån tur ändå, det skulle jag vilja ha. Och behöva. Dock har jag sett filmen mer än tusen gånger så jag kan den utantill. Jag tycker faktiskt inte om att se filmer flera gånger om, om de inte är typ grymt bra förstås, men vissa filmer, som den här, funkar att se igen. Och mamma hade inte sett den.

Sen ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sen träffa Anton, vi kanske hörs innand dess :)






Kommentarer


Postat av: mari - looking for the perfect outfit

Det er en fin film!



Likte designet på bloggen din veldig godt, utrolig fint! :)


2010-07-29 @ 19:14:06
URL: http://perfectoutfit.blogg.no

Postat av: klara

den filmen är värsta mysig ^^


2010-07-31 @ 01:24:01
URL: http://klaraspacet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life