Lite om allt


Hej! Jag vet att jag aldrig bloggar längre, men det ska bli ändring på det när jag fixat en ny design. Har en idé i huvet så när jag får tid ska jag klura på det.

Var ju hos läkaren igår, och jag blir så irriterad på att läkare är kassa och inte förstår någonting. Jag kom dit och vi snackade om mina symtom och jag snackade mest om att jag har ont i magen och alltid är yr och svimfärdig. Tog en massa blodprov som visade sig vara helt normala, inte ens järnbrist har jag. I och för sig är väl det bra, att allt är som det ska, men vad är det då som är fel på mig liksom. Väntar dock på ett prov till om köldkötteln.
Sen frågade hon hela tiden "Du är inte orolig? Igen depression? Inga strul med pojkvänen?" Och jag svarade nej minst tusen gånger innan hon förstod. Liksom jag vet hur det känns att vara orolig, det här är något annat! Och så sa hon "Ja det är normalt att vara trött. Man är väldigt trött i vissa perioder." Och ja, jag vet att man är trött ibland. Men vadå? Är det normalt att ha ont i magen så man knappt kan stå upp och vara svimfärdig varje dag?! Vissa läkare alltså. Jag blir så arg. Så ja, om det nu fortsätter så ska vi tillbaka om några veckor.

På lördag blir det en väldigt händelsefull dag, jag ska följa med mamma + hennes kompis Helen och hennes dotter Sara till Malmamarknad. Sen på kvällen blir det bio med Emma, vi ska se Inception och den verkar grym! Sen sover vi någonstans och ser skräckisar hela natten. Awesome!

Nu ska jag vara social men min pojkvän och idag får vi se vad som händer. Jag vill fota men det blåser ju så mycket. Men vi hörs, och snart med ny design. Pusss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life