Inte så bloggsugen


Det blev en ganska trevlig kväll igår trots att jag fick en hemsk magvärk och konstig yrsel. Jag vann ju faktiskt pokern! Emma, Jennie och Anton badade även en stund och sen förlorade Emma (och Pontus kan man säga) på vattenpoker då jag avstog och var dealer.

När alla åkt hem runt halv ett så fixade Anton och jag lite makaroner. Min mage hade bara fått i sig nudlar under dagen och det är inte så bra att jag äter särskilt dåligt, speciellt inte nu. Så, ändring på det.
Vi somnade i alla fall runt.. 3 kanske? Ingen aning om vad klockan var. Vaknade 11 idag och har bara varit allmänt trötta och legat framför tv:n. Nyss följde jag honom hem och ska snart äta och sen duscha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life