I wonder if i ever crossed your mind?


 


Hello. Sitter här och typ svettas ihjäl.
Mådde så illa att jag trodde att jag skulle spy förut. Nu mår jag bättre men ja, jag svettas som sagt. Är väldigt uttråkad och har ingenting alls att göra. Inte sugen på att göra något heller.

En bra sak är att jag får pengar snart i alla fall, och jag vill köpa en reflexskärm. Och ett par användbara shorts. Sen ska jag nog börja spara pengar. Dessutom börjar jag jobba på måndag, nej det låter konstigt att säga så. Men i alla fall, jag ska måla huset eller något sånt för att hjälpa till och samla ihop lite pengar. Woho.

Nu ska jag nog kolla lite på tv. Vi hörs!

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life