Home sweet home


Precis kommit innanför dörren efter en sovande biltur från Trosa. Vi fikade hos farfar och farmor och efter någon timme åkte vi förbi Thomas och Lotta och sa hej innan vi sen åkte hem.

Det har hänt en väldigt skum sak med mina vader. Jag vaknade inatt någon gång av sendrag i både vaderna, och ni vet när man vaknar mitt i natten så fattar man ingenting? Det gjorde i alla fall så sjukt ont, och i morse när jag vaknade hade jag jätte ont i vaderna och nu gör det ont när jag går och rör dem. Helskumt.

Snart ska jag äta och sen ska jag träffa Anton.






Kommentarer


Postat av: Elina

Vilken fin blogg du har!:)


2010-07-09 @ 16:36:56
URL: http://elinasondellss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life