Här har man roligt...


SENASTE:
Personen du kramade? Anton.
Personen du kysste? Anton.
Personen du tänkte på? Min syster, snackade med henne nyss.
Personen som sov i din säng? Jag och Anton.
Personen du skrev med på msn? Anton.
Personen du var med? Anton.
Djuret du köpte? Djur? Jag köper inte djur.
Maten du åt? Mjök och flingor.
Gången du spydde? Hm, i höstas.

KOMPISAR:
En kompis du saknar: Kan inte kalla honom kompis så..
En kompis du älskar riktigt mycket: Emma and Jennie.

VÄNNER:
Din bästa kompis: Emma och Jennie.
En kompis du glidit ifrån: Kajsa :(
En kompis du kommit nära: Hmmm.

RANDOM:
Stänger du av mobilen när du sover? Nej aldrig.
Biter du på naglarna? Nejnej.
Har du kysst en polis? Nej.
Har du någonting att dölja? Nej.
Kan du baka bröd? Jag kan baka allt.
Vet du hur man frostar av en frys? ... Nej.

KÄRLEK:
Har du en kille/tjej just nu? Ja <3
Om ja, Älskar du han? Mest av allt :)
Hur länge har ni vart tsm? 1 ½ månad kan man väl säga.
Gillar du någon? Yes.
Har du haft många förhållanden? Ja, om man nu kan kalla dem det.
Vad har du på dig nu? Strumpisar och en mysig lång stickad tröja.

VEM:
Vem fick du senast sms av? Anton.
Vem tänker du på nu? Snarare vad jag ska svara på den här frågan.
Pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? Om inte mitt räknas, så Antons.
Vem önskar du var med dig nu? Just nu är det ganska skönt att vara ensam.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Det var nog Max och Pontus :P

VAR:
Var går du i skola? Jag börjar på Ljud och Bildskolan
Var är din telefon? I min säng bakom mig.
Var är din mamma? Det vet jag inte.
Var sover du? I min säng.
Var handlar du mest? Gina, Cubus, HM.
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Vero Moda.
Vart åkte du senast bil? Jag vet inte :O
Var i ditt rum är du? Framför datorn kanske?.. IQ!

HAR DU NÅGONSIN:
Sovit i en annan säng? Ja.
Hånglat på en bio? Ja.
Tyckt att din kusin är het? Nej.
Målat om ditt rum? Nej.
Dansat framför en spegel? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej.
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Nej.
Varit i slagsmål? Nej.
Smugit ur ditt hus? Nej.
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja.
Hånglat med en främling? Nej.
Älskar eller saknar någon nu? Ja.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life