Goodbye


 


Godmorgon! Ändrade planer för dagen,
undra varför det alltid blir så när jag och Emma bestämt något.... Haha, jag vaknade 9 av mitt alarm i alla fall och såg att jag fått sms av Emma där hon skrev att det skulle regnat idag. Jag svarade med att det är kasst väder och frågade om vi skulle skita i det men fick inget svar. Sen hörde jag fågelkvitter så jag var tvungen att gå upp och kolla ut genom fönstret och då var det ganska fint. Så jag smsade igen och frågade hur vi skulle göra men inget svar. Efter x antal sms och noll svar somnade jag om.
När jag sen vaknar 12 hade jag fått 57 sms av Emma, haha! Snart ska jag i alla fall trampa iväg till henne men det blir ingen fotografering.

Nu ska jag fixa håret lite snabbt och så hörs vi när vi hörs.




Kommentarer


Postat av: Anonym

snygg blogg!:)

fin bild


2010-07-10 @ 13:00:32
URL: http://sahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life