Beställa bloggdesign


Vill du ha en lite mer personlig design än de stilmallar som det finns att välja mellan? Jag gör bloggdesigner till blogg.se/webbblogg.se med pris runt 100kr. Priset kan höjas beroende på hur avancerad design du vill ha/hur lång tid det tar för mig att göra den.

Om du vill beställa en bloggdesign av mig mailar du mig på [email protected] och svara på nedanstående:

BESKRIV FÄRGTEMAT
Kom gärna med förslag på färgkoder så jag vet ungefär hur du tänkt dig. Annars nämn bara en färg och om bloggen ska vara mörk/ljus så jag har något att gå på.

Bakgrund, inlägg/menybakgrund, textfärg, länkfärger, rubrikfärger osv.

HUR DU VILL ATT HEADERN SKA SE UT
Om du tänkt dig något speciellt så försök beskriva det så gott du kan. Bifoga gärna bilder och berätta för mig vart du vill ha dem. Nämn typsnitt om du vet vilket du vill ha.

Färger, mönster, bildspel, mouseoverikoner, övriga länkar (bloglovin', startsida, info mm)

HUR DU VILL ATT INLÄGGEN SKA SE UT
Typsnitt, rubriker, bakgrundsfärg i rubrikerna, vart datum/kommentar/kategorier ska vara.

HUR DU VILL ATT MENYN SKA SE UT
Höger/vänster, bred/smal, uppdelad, skuggor runt, runda kanter, typsnitt, uppdelade kategorier/akriv, profilbild, mouseoverikoner, övriga länkar (bloglovin', startsida, info mm) bilder, personlig text.

HUR DU VILL ATT KOMMENTARER/KOMMENTARSFÄLTET SKA SE UT
Bakgrund, färg, speciellt typsnitt, vart url/datum ska vara, "innan du kommenterar"-text, bild i kommentarsfätet.

Redan nu så tänkte jag bara nämna att bildspelsheader/bilder, många mouseoverikoner, extramenyer (dropdown), uppdelade kategorier/länkar ger extra kostnad på grund av att det tar tid att få allting fungera.


När du mailat mig och vi kommit överens om pris och struktur så börjar jag med din design, när jag är klar och visar dig designen och du är nöjd så överför du pengarna till mitt konto, ger mig sedan dina inloggningsuppgifter (byt lösenord om du inte vill ge ut det) och så lägger jag in designen.

Om du har några andra frågor så är det bara att maila.

BETALNING
Betalningen tar vi via mail. Men för att sammanfatta det så skicas pengarna hem till mig och när och vart tar vi när det börjar närma sig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life