Värdelöst


Jag kunde inte blogga något mer igår, när jag kom hem låg jag ihopkurad i en soffa exakt hela kvällen med tårar i ögonen för att magen och huvudet gjorde så fruktansvärt ont. Sov bort i princip hela kvällen också och därav blev det inget plugg alls.

Utan förbättring under hela kvällen plus en hel del tankar i huvudet så bestämde jag mig för att vara hemma idag, och när jag vaknade snurrade hela huvudet. Jag tänker inte bli sjuk alls och jag ska plugga som tusan idag och ta mig till skolan imorgon oavsett vad.

Så, nu vet ni mitt tillstånd. Jag ska i alla fall försöka svara på en fråga senare men jag måste ta tag i allt pluggande. På tal om ingenting så ska jag slänga min idiot till mobil i backen och så ska jag trampa sönder den och sedan kasta skiten. Hejdå.






Kommentarer


Postat av: isabell

BRA! för vi saknade dig massor!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


2010-12-14 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life