Mätt och belåten




Nyss smällt i mig en massa köttfärssås och spagetti och nu är jag mer än mätt.
Ska sätta mig och fortsätta med religionfrågorna som jag började med för inte så länge sedan. Sen ska jag hoppa in i duschen och så blir det Gossip Girl vid 7. Här var det planerat. På tal om ingenting så är jag väldigt trött och ska sova tidigt, dock blir det aldrig så.

Det är lov snart! Två veckor kvar bara. Helt sjukt hur snabbt den här terminen har gått alltså. Jag som tyckte hela 9:an gick snabbt men jämfört med den här terminen är det ingenting. Känns i alla fall helt awesome med lov den 17e, och så är det ju jul snart! Jag måste köpa julklappar också.




Kommentarer


Postat av: Sandra - fotoblogg

När börjar ni skolan igen? :O vi slutar den 22a!



I övrigt så går din blogg väldigt segt för mig..


2010-12-06 @ 11:36:59
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life