Ibland är jag grym


Igår mådde jag inte bra alls, varken psykist eller fysiskt så jag la inte ens en tanke på att blogga. Idag känns det lite bättre och jag sitter just nu i skolan och har precis skrivit klart övningen om satsdelar som ska lämnas in.
Igår skrev jag ett dåligt datorkunskapsprov och en ännu sämre matteprov, eller det kändes så. Men överlycklig blev jag när jag fick tillbaka provresultaten som var över mina förväntningar, VG på matteprovet (OMG!! Mitt första dessutom) och MVG på datorkunskapen. Ibland är jag grym!

Torsdag idag i alla fall vilket innebär pannkaka till lunch och jullov imorgon!!!




Kommentarer


Postat av: Jessica

Du ÄRO grymmers! :D


2010-12-16 @ 10:10:42

Postat av: Sara - f o t o b l o g g

Nu blir jag lite smått ävis på er där du bor(var de nu ä?). Själv får vi inte jullov förräns på ONSDAG, vilket känns som en evighet! Men det var inte därdör jag kommeterade utan för att fråga om du skulle kunna hjälpa mej, ge tips eller liknande på bra saker man bör tänka/göra när man kodar. Nu menar jag kodar upp själva grunderna till en design, som jag tror du förstår:) Låter det som det är något du kan göra, eller har du inte lust?


2010-12-18 @ 09:07:05
URL: http://saraagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life