Huvudväääääärk


Hej. Sitter just nu och har engelska och har precis skrivit glosförhöret som gick great.
På tal om ingenting så orkar jag bara inte blogga när jag är hemma om kvällarna, sitter inte ens vid datorn och dessutom gör jag tydligen en massa annat om kvällarna. Gårdagen var i alla fall som vilken onsdag som helst, världens skrattanfall under median med Jessica och Isabell och under kvällen åkte jag till min fina pojkvän och gav honom en chokladkalender! :) Han har aldrig haft någon....

Idag är det i alla fall torsdag,
och jag har huvudvärk och just nu är jag grymt hungrig. Slutar ändå tjugo i två så det är ganska okej.




Kommentarer


Postat av: isabell

HURRAAAAAAAAA för skrattanfall!


2010-12-02 @ 15:13:54

Postat av: ewelina

hur lägger man inte rutor sådär i menyn? :)


2010-12-02 @ 18:01:04

Postat av: Anonym

hur lägger man in*


2010-12-02 @ 18:01:27

Postat av: Amanda Forzlöw ✫

Vill du vara med i månadens blogg? Klicka dig in på länken nedanför och droppa en kommentar med din bloggs namn!



http://takazi.blogg.se/2010/december/manadens-blogg.html#comment



Vinnaren presenteras i min header hela december månad! ;)


2010-12-02 @ 20:14:01
URL: http://takazi.blogg.se/

Postat av: RAND0MCH3Y

Va snygg din nya design är! Verkligen skitnsygg! :D


2010-12-03 @ 16:07:03
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life