Home sweet home


Mitt internet hade verkligen ingen lust att funka igår kväll, jag tänkte faktiskt blogga flera gånger. Fredag idag och det är sjukt skönt. Skoldagen i sig har varit väldigt bra, och Jessica och Isabell är nog världens sjukaste människor! Eller... Isabell tar nog hem den titeln för sig själv, haha!

Nu är jag hemma och har fått med mig yttligare en julklapp till mamma, senare ska jag träffa Anton och sen får vi väl se vad vi hittar på. Jag vill i alla fall se Idol finalen, hihi. Nu ska jag hjälpa Joel med hans tusen uppgifter som han ligger efter med, snäll vän jag är. Pusshej!






Kommentarer


Postat av: Gilraen

SVAR: Tusen tack. :) Om man ska lösenordsskydda vissa inlägg på blgog.se måste man skapa en underblogg som är lösenordsskyddad som man länkar till. :)


2010-12-10 @ 17:49:31
URL: http://gilraen.se

Postat av: Sandra♥

Vinnaren från julens blogg är nu utsedd. Gå in och kolla om just du vann! Om inte, anmäl dig gärna igen, kanske du vinner då?


2010-12-10 @ 20:05:43
URL: http://somestjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life