Hmm skärpning?


Alltså, jag vet. Jag suger på att blogga. Men dagarna flyger förbi och jag vet inte vart de tar vägen. Jag har inte tid med någonting och det är jobbgt att komma hem och vara helt död och sedan sätta sig här. Jag ska försöka skärpa mig.

Idag är det fredag och äntligen säger jag bara! Dagen har varit bra och när det gäller matten så går det ovanligt bra. Fick VG på mattediagnosen i onsdags och det är mitt första VG i matte under alla mina skolår. Happyface. Världens längsta media lektion like always men Isabell och Jessica är bra på att underhålla en. Och Joel också såklart! Oscar nämner vi inte.

Nu är Anton här och vi är helt döda och gör absolut ingenting. Mysfredag i alla fall :)






Kommentarer


Postat av: Anonym

Jag gillar inte matte!;) men jag fick vg jag med på matte provet förra vecka :D hihi


2010-12-04 @ 12:34:39
URL: http://kersstins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life