Godisbehov? Ja något


Sitter just nu i min mysiga morgonrock och har precis duschat och ska snart få i mig lite mat och sedan börja fixa nya designen. Den blir väldigt enkel, men jag vill bara ha något nytt så.

Blev en mysig kväll igår och trots att jag intalade mig själv att se till att inte äta något mer onyttigt på grund av allt kladd jag tryckte i mig under julen så skjutsade mamma iväg mig och anton till bron för att köpa en fet godispåse för att mätta mitt ännu fetare godisbehov. Reslutat? Magont. Sedan kollade vi i alla fall på film och bara degade. Nu ska jag ta och fixa i ordning mig.






Kommentarer


Postat av: Hanna

Väldigt fin blogg du har! :)


2010-12-28 @ 19:28:52
URL: http://lalahannah.blogg.se/

Postat av: louise

fin blogg du har :)

hoppas du får en super bra dag

kram:)


2010-12-29 @ 14:20:45
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life