God morgon lördag




Gårkvällen blev mysig trots mina humörsvängningar. Vi tog en mysig promenad runt nio då jag verkligen ångrade att jag inte hade kameran med mig, och sedan spelade vi lite xbox innan vi i stort sätt däckade i sängen båda två. Pussade Anton nyss hejdå och nu sitter jag och redigerar bilder.

Dagen planer är väl inte helt planerade. Jag skulle vilja göra mig i ordning och be Veronica knäppa några bilder på mig, men jag skulle även behöva ta och kolla igenom religionen lite. Dock är ju klockan bara ett, men ändå. Min blogglust börjar växa lite i alla fall så tummen upp på det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life