De senaste dagarna typ




I torsdags funkade inte blogg.se och igår hade jag fullt upp precis heeeeeeeela dagen.
Joel, Emma, Oscar och Pontus följde med hem hit i torsdags och jag hade faktiskt en massa att blogga om när de åkte, men blogg.se krångalde.

Igår var det julavslutning i skolan och vi fick jullbord på Sunlight och efter det slutade vi då jag hängde jag på Joel, Emma och Oscar hem till Oscar och glodde på film. Sedan tog jag en buss hem, gjorde mig iordning, åkte buss igen och knallade sedan till Slakthuset med Emma och Jennie och kvällen var väldigt lyckad! Daniel Adams-Ray är g r y m! Vid 12 hämtade pappa oss och sedan följde Anton med hit och vi somnade vid halv tre kanske.

Nyss pussat honom hejdå efter en vääääldigt slö förmiddag. Men det behövdes med tanke på min både hals och döda rygg sen igår, hehe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life