Beautiful girl





 FOTO & REDIGERING: JAG / MODELL: SYSTER VERONICA
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm @ f/2.5 - s1/320 - ISO 100

Här är några bilder från när jag fotade Veronica för evigheter sen. Jag har inte ens haft tanken på att välja ut några och visa er trots att nästan alla bilderna på henne blev bra. Jag har varit väldigt dålig på bildfronten över huvud taget men vi kan ju hoppas på att jag ändrar på det nu. Och så kan vi hoppas på att Veronica blir frisk snart så det kan bli lite vitnerbilder på henne. Jag älskar att fota henne, hon fastnar sjukt bra på bild!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sen kanske det blri bilder på mig istället.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life