A change


Som ni förmodligen ser (om inte, klicka F5) så är den nya designen uppe. Den får ni som ett förlåt för mitt kassa bloggande, eller nåt. Just nu sitter jag ihopkurad och bönar och ber till gud att han ska vara lite gullig och ta mitt hemska magonda ifrån mig, typ.

Vanlig måndag och tisdag men idag var det minsann ingen vanlig onsdag. Slutade innan lunch eftersom de skulle fixa värmen på skolan, och jag kände mig grymt bra som jobbade klart kapitel 2 på matten och har därmed bara hemuppgifter + blanade övningar kvar till provet nästa onsdag, då jag även har datorkunskapsprov som jag även idag hann sammanfatta ner på ett papper.

En himla massa julklappshandlande efter skolan med mamma, bara mammas kvar och lite till pappas. Sedan fick jag en mysig pojkvän med mig hem, och jag är mer än lyckligt lottad ska jag säga er. Han är bäst och står ut med mig i alla lägen, förlåt för att jag är ett pain in the ass men ibland har jag dåliga dagar... (eller veckor..) Jag älskar dig Anton <3


Du är min andra halva, fast den bättre av oss..






Kommentarer


Postat av: QN

Jätte fin header, även bilden på dig! :)


2010-12-08 @ 19:31:35
URL: http://payback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life