3 saker du inte visste




Jag kan inte skala apelsiner.
Helt seriöst, det tar 30 minter för mig att skala en jävla apelsin och då är det kladdigt överallt. Det är omöjligt för mig och Simon och Anton har faktiskt bevis, haha!

Jag är beroende av klockan. Jag har kommit på att att jag har väldigt svårt att gå någonstans utan att ha en klocka med mig, typ som på mobilen. När min mobil dog i torsdags var det jätte jobbigt att inte veta vad klockan var! Haha.

Jag dricker någon smörja för att få i mig vitaminer. Jag har vitaminbrist och dricker därför en smörja (eller ja, en brustablett i vatten) för att få i mig 13 vitaminer och 10 mineraler tror jag att det är. Eller alltså, jag brukar slarva med den.. Men ja.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life