You're the best part of my day


Har precis kommit hem efter att ha föjlt Anton en bit hem och kramat honom hejdå. Vi har inte gjort mycket alls, kollat på tv och haft det allmänt bra. Kändes som att det var hundra år sen vi träffades, haha. Jag fick i alla fall ett jättegulligt armband, choklad och mentos som han hade köpt på båten antar jag. Han är världens bästa.

Nu tänkte jag i alla fall se lite på tv och sen sova, känns ganska bra att jag börjar bli trött runt 12 för jag vet inte alls hur det skulle bli annars när skolan börjar. Jag har vant mig vid att somna 2-3 och det funkar inte när skolan börjar, så ja :) Men godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life