I never meant to do those things to you


Orkade inte blogga igår när jag kom hem. Men gårkvällen var helt okej, dock var jag väldigt trött och vädret var kasst och jag hade ont i axlar, rygg och nacka pågrund av min väska som vägde ton, ändå hade jag bara kamera, jacka, paraply och plånbok i? Och min kamera med zoomobjekivet väger inte mycket alls. När polisen kom och hälsade på trodde de dock att jag hade öl i, haha.

Umgicks med Anton, Max, Pontus, Emma under kvällen och sen träffade vi Emil och Erik och vidare till Borgis där de satt en massa personer. Anton och jag gick ner mot stan sen igen och jag försökte fota Martin Stenmarck men fick dock inga bra bilder. Mamma hämtade oss och så skjutsade vi hem Anton och sen åkte jag hem och halvsov till Scream 3 och vaknade halv 1 idag.

Nu har jag precis duschat och senare kommer Anton hit. Vi ska baka har jag bestämt. Och så hade pappa någon skräckfilm som jag vill se, stackars Anton haha! Här får ni bild på väskan och armbandet (:









Kommentarer


Postat av: miijauh

sv: varsågod! allt bra? :) kram


2010-08-08 @ 16:17:05
URL: http://miijauh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life