Underbara fruktsallad



Gårkvällen gick alldeles för långsamt,
men jag kollade på Dansfeber och sen på Bröllopsfotografen som gick på 4an. Fast jag somnade när det var kanske en kvart kvar. Till det åt jag även världens godaste fruktsallad som jag och mamma fixade. Nektariner, plommon, vindruvor, bananer, päron, ananas och apelsiner. Bara kiwi som fattades. Dessutom har jag kommit på att fruktsallad är grymt mycket godare än godis. Ah, kanske inte när man är godissugen då.

I alla fall så vaknade jag 9. Jag stör mig på att min kropp verkar ha ställt in sig på att gå upp tidigt. Det kanske är bra i och för sig, men jag vill ha sovmorgon :( Nu ska jag göra mig iordning och sen tar jag en buss vid 12 in till stan med Veronica.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life