Sovmorgon?


När Anton kom igår så kollade vi lite på tv innan vi satte på Eclipse, jag älskar filmen. Vi somnade runt 1 kanske och imorse vaknade jag av att han sprang på toa och sen kunde ingen av oss somna om. Jag som ville ha sovmorgon. Jag har ju gått upp halv åtta hela veckan typ. Så vi satte på tv:n och jag somnade i en timme, och sen åt vi frukost och kollade på Magi på Waverly Place The movie, sen satte vi på början av Strandvaskaren men Anton skulle hem vid halv ett, men när han kommer tillbaka ska vi se klart den.

Vädret är fint idag :) Det är bra, men jag börjar få lite ont i halsen. Anton är genom förkyld och har ont i halsen så jag lägger skulden på honom.
Imorgon blir det stan som sagt med Veronica. Jag skulle också behöva köpa en datorväska, och jag hittade en lagom bra på Clas Ohlson så jag får väl be pappa om lite pengar. Dock vet jag inte om den passar till datorn vi skulle få.... hm.
Aja, vi hörs sen.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life