Mysväder


Svensk sommar, eller vad säger ni? Det har spöregnat och åskat och gud vet vad. Mitt interner funkade inte, min tv laggade massor och jag hade ingen täckning på mobilen, KUL. Som tur är har det slutat nu så nu an jag återgå till mitt liv fullt med tekniska saker igen.

Har dock väldigt tråkigt, och det var kanske inte världens trevligaste matstund förut så jag är väldigt irriterad just nu. Trots att all teknik funkar nu igen så har jag som sagt otroligt tråkigt, och inte nog med det så har jag otroligt ont i huvudet. Jag får alltid det när vädret är skumt. Trevlig kväll.




Kommentarer


Postat av: Sandra

sv: yes, indeed. <3


2010-08-17 @ 22:43:17
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Postat av: Mattias

Haha man ska aldrig lita på it prylar:) Man e så beroende av dom att man blir handikappad utan dom, sjukt men sant:P Gött att dom funkar igen:)


2010-08-17 @ 23:04:00
URL: http://juicysoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life