LBS




Första skoldagen avklarad, om man nu kan kalla det skoldag.
Började vid 10 och sen samlades vi i en stor sal och efter lite snack så gick vi till våra respektive klasser. Där presenterade vi oss lite kort och så fick vi lämna in lappar och så gav de oss ett schema för den här veckan vilket består av mest utflykter och såntdär liknande. Vi är i alla fall 25 stycken i klassen, därav 4 killar och resten tjejer. Känns liite annorlunda med tanke på att jag gått med en massa massa killar i 3 år.

De första två veckorna blir inge jobb alls, det känns bra. Det blir mest typ lära-känna-varandra och sånt. Eftersom skolan är ny så har det blivit lite förseningar med byggandet så de första veckorna blir lite krångliga. Men vet ni vad som är grymt? Vi får egen dator! Jag känner er avundjsuka, maha. Nej men det är grymt.

Vi slutade vid 11, och jag, Jennie och Emma drog ner på stan där jag och Jennie köpte kollegieblock, och sen tog Emma och jag 11.55 bussen hem. Anton missade nyss sin buss, så när han kommer hem med 14.00 bussen så ska vi förmodligen ses :) Just nu har jag slängt i mig lite nudlar som lunch, och kollar även på skräckfilmen jag inte såg klart häromdagen, men eftersom jag också sitter här fattar jag ingenting, haha.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life