Lååångsam dag


Sitter hos Anton just nu, vi har spelat kort och varit sociala. Jag är väldigt trött, höll på att somna framför tv:n förut. Känns som att den här dagen har varit hur lång som helst, den tar typ aldrig slut. Fast just nu behöver den inte det.

Imorgon blir det ty stadsvandring av någon konstig anledning. Men ja, vi är ju inte bara Nyköpingsbor på LBS så det kanske förklarar saken. Jag tror jag tar med min kamera i alla fall, beroende på vädret. Så håll tummarna för att det inte regnar. Vi hörs nog en snabbis ikväll när jag kommit hem! :)




Kommentarer


Postat av: Sandra

sv: Ja det finns ju inte så mycket att säga egentligen. Måste bara komma över det på något sätt, men antar att du vet att sånt är ungefär det svåraste som finns. Tack <3


2010-08-23 @ 19:40:08
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Postat av: Sandra

sv: och ja, jag träffade ju honom i fredags och lördags så... Inte precis lätt. Går du föresten sam-media eller bara media? Tänkte om du går i hans klass eller något <3


2010-08-24 @ 14:51:10
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life