Kursplan efter kursplan




Skoldagen har bestått av att ha gått igenom kursplan efter kursplan.
Började med svenskan, sen engelskan, matten och sist idrotten. Fast jag ska inte klaga, hellre sitter jag och lyssnar på vad vi ska hålla på med än att håller på med det. Idrott i två timmar och det kändes som att tiden aldrig tog slut, det var lite jobbigt faktiskt och mot slutet fick jag hemskt ont i magen. Bussresan hem gjorde det inte särskilt bättre och när jag kom hem trodde jag seriöst att jag skulle svimma. Det blev bättre med lite mat, nu är jag bara grymt trött med lite hvudvärk.

Och ingen dator fick vi heller, däremot en läxa att läsa några sidor i en bok vi fick. Datorn kommer förhoppningsvis imorgon! :) Ikväll har jag ingenting alls att göra.... Nästan så att jag hellre hade velat haft läxor att göra...




Kommentarer


Postat av: Anonym

vilken linje går du och på vilken skola? :)


2010-09-01 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life