Kom hem. Nu.


Gissa vad som gått på tv:n hela dagen? Paris Hiltons My New BFF, väldigt underhållande haha. I alla fall vet jag inte riktigt hur jag mår just nu, om mab blir bättre framåt kvällen kanske jag skulle träffa Pontus i alla fall, men ja, vi får se.

Mamma kom hem med tre tablettaskar åt mig förut, pimpim. Det är nog något av det bästa jag vet. Jag är väldigt fotosugen men min syster har tagit med mitt macro objektiv till Arnö så det sket sig. Jag funderar på att spela Sims, hon har det på sin dator :) Vi hörs.






Kommentarer


Postat av: ronja

sv: tack du :)


2010-08-15 @ 19:07:31
URL: http://ronjaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life