I väntans tider


Har försökt fota bubblor och vatten och ja allt där till men det blev inte ens en bra bild. Så nu gav jag upp, tappade tålamodet totalt och nu är jag irriterad och har inget att göra. Anton kommer hit och sover här, men gud vet väl när. Han varken svarar eller hör av sig. Så nu vet jag inte hur mycket tid jag har att ha ihjäl innan han kommer.

Nu för tiden vill jag typ fota hela tiden. Dock har jag ingenting att fota längre. Min insperation och fantasi ligger på noll om inte ännu lägre. Det är irriterande. Jag hoppas det är fint väder imorgon, då brukar det vara lite roligare och enklare att hitta saker och fota utomhus. Vem vill se en grå himmel liksom?






Kommentarer


Postat av: carolinej

verkligen grymt bra blogg! gillar verkligen innehållet, en tjej som kommer att kika in i din blogg vartfall varannan dag iaf haha :)

jag har skrivit en syn om min åsikt på kvinnomisshandel & skulle uppskatta & vore riktigt roligt att höra vad du tycker om den :D men inget måste! :) ha en bra dag!

caroine


2010-08-04 @ 00:17:18
URL: http://carolinejohanssonn.blogg.se/

Postat av: WHO KNOW! i do woho

Ser ut som att kameran är ögat XD var bara tvungen och säga.... påminde om en stor kille i hercules filmen som är cyklop eller hur det stavas, aa inge illa menat XD


2010-08-04 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life