HTC Wildfire?


Nu är det så att mitt abonemang hos 3 går ut i december, och eftersom jag har 3000 gratis sms för 99:- i månaden (då även det är det enda jag betalar + det jag ringer för om jag nu ringer, vilket jag sällan gör) så har jag gått med på att förlänga abonemanget och därför får jag ju även en ny mobil.

Så jag funderar på en HTC Wildfire för 199:- då jag ringer för 99:- och betalar 3000 gratis sms till alla för 99:-, vilket jag tycker är ganska bra. Men, det är ju en touchmobil. Och jag har aldrig varit särskilt bra på det där, men det är väl något man lär sig? Det jag mest tvekar över är hur svårt det kommer vara att skriva sms och hur mycket annat som tar tid att lära sig. Jag är inte särskilt teknisk.

Och pågrund av det så velar jag lite mellan en HTC Wildfire och en Sony Ericsson Elm, som då inte har touch utan bara knappar och dessutom kostar 149:- i månaden. (99:- för sms, 49:- att ringa för). Hmmm.

       Så. En mobil jag förstår mig på, eller en bättre mobil som man förmodligen lär sig efter ett tag?






Kommentarer


Postat av: Sara

min lillebror har en htc windfire, och han tycker den är jättebra. själv tycker jag den verkar "lite för mycket", för den har väldigt många funktioner och sådär, så vill man bara ha en bra mobil så är den överdriven, då är det nog bättre med en enklare touchmobil, enligt mig :p


2010-08-15 @ 14:06:09
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Postat av: Sara

wildfire*


2010-08-15 @ 14:06:22
URL: http://sara

Postat av: Sara

sv; alla androidmobiler har ju typ samma sms-system, själv är jag smsholic så jag var också väldigt tveksam till att köpa en touchmobil, men man vänjer sig och det är faktiskt inte så svårt att smsa :)


2010-08-15 @ 14:18:30
URL: http://sara

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life