Hemma med ryggont


Har precis kommit hem med Anton. Meningen var att han egentligen inte skulle sova här eftersom han skulle iväg med sin familj tidigt imorgon, men eftersom jag tydligen inte ska träffa folket jag skulle träffa ville han hellre vara hemma med mig. Så, vi har alltså precis kommit hem efter ännu en trevlig kväll.

Jag har fått med mig en väska hem och även ett armband som jag fick av Anton, men bild på det får ni imorgon. Jag har ätit mängder med sockervadd och åkt karusell med Veronica och Elin, sjuk kul eftersom Veronica är livrädd. Hon skrek att hon ville ha pengarna tillbaka.
Vi har även ätit pizza och träffat lite folk och bara gått runt, runt och runt och det resultrerade en väldigt ond rygg. Nu ska jag redigera bilderna från idag och sen kommer bildinlägget upp :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life