Godmorgon


Alltså jag somnade halv tio igår, vaknade ett inatt och var törstig och sen vaknade jag 10 över 7 imorse och kunde inte somna om. Så jag gick upp och var social med min nervösa syster som börjar halv 9 idag. Och sen började jag göra mig iordning långsamt tyckte ja. Men, jag var klar med hår och smink redan kvart över åtta.

Nu har jag ätit frukost och funderar på om jag typ ska byta om. Vädret är väldigt fint idag och jag har jeans och skjorta... hm. Jag får leta efter någon tishirt istället tror jag. Efter skolan, när nu den sluar, så ska jag träffa Anton men jag tror vi hörs innan dess :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life