Dålig bloggning


Yes, jag vet att min upptadering suger. Men jag hann aldrig blogga mer igår. Pontus ringde och vid 6 så träffade jag honom, vi gick runt i svalsta i någon timme och bara pratade innan vi satte oss på skolan då de sen kom en massa annat folk. Sen hämtade jag min cykel hos Anton då han och jag följde Pontus en bit hem innan jag skjutsade tillbaka Anton hem till honom och sen sa vi hejdå.

Jag somnade runt 11 och hela kvällen var kaos. Men idag har vi i alla fall spelat in film i skolan, det var tevligt. Jag slutade vid kvart över 12 och gick till Gripen och väntade på bussen med Anton och nu är jag här.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life