Åh härliga regn


När jag fick nog av tråkighet trampade jag iväg till Anton. Tror ni inte att det börjar spöregna utav bara helvete när jag cyklat en bit? Kom hem till honom som om jag badat med kläderna på. Så efter lite nya, för stora, varma, kläder så åt vi glass och kollade på film.

Mamma ringde och bad mig komma hem eftersom maten stod på bordet, och nu tänkte jag göra mig iordning för jag åker in till Typ en festival ikväll i alla fall.

Det hände en väldigt rolig grej vid maten, jag frågade Veronica vad hon gjorde igår. Jag kanske fick det att låta lite som om hon gjort något man inte borde eller så, men jag menade liksom bara vad hon gjorde hela kvällen igår. Och hon bara stirrade på mig och sen efter typ 20 sekunder fattade hon. Efter det tog jag en klunk mjölk och sen imitierade pappa Veronica när hon glodde på mig så jag var tvungen att springa och spotta ut mjölken, haha. Det var kul






Kommentarer


Postat av: Veronica Eriksson

häng ut din syster bara, gör det :)


2010-08-21 @ 16:45:55
URL: http://veronicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life